Thomas Cook-ը առաջարկում է զբոսաշրջիկներին փորձել շրջագայությունը մինչև այն գնելը՝ Մեծ Բրիտանիայի, Գերմանիայի և Բելգիայի մի քանի զբոսաշրջային գրաենյակներում տեղադրելով վիրտուալ իրականության ստենդներ:
Մեծ Բրիտանիայի Bluewater խանութում հաջող փորձարկումից հետո զբոսաշրջային ընկերությունը իրենց գրասենյակներում տեղադրել է վիրտուալ իրականության մի շարք ստենդներ՝ թույլատրելով զբոսաշրջիկներին շրջագայության տոմս գնելուց առաջ այցելել ընտրված վայրը՝ օգտագործելով վիրտուալ ակնոցները և ականջակալները:
Ինչպես հայտարարել է Մարկո Ռայանը՝ Thomas Cook-ի նորարարության նորանշանակ տնօրենը. «Մենք օգտագործում ենք վիրտուալ իրականությունը, որպեսզի առաջարկենք հաճախորդներին շրջագայություն ընտրելու բոլորովին նոր տարբերակ: Այդ քայլը կօգնի նրանց ավելի շատ տեղեկացված որոշումներ կայացնել իրենց հաջորդ շրջագայության համար՝ աշխատելով try and buy սկզբունքով»: