Նոր հյուրանոցային համարները թույլ կտան զգալ՝ ինչպես սեփական տանը

Զբոսաշրջիկների շրջանում բնակարանների վարձակալության աճող միտումը դրդել է աշխարհի առաջատար հյուրանոցներին ստեղծել ապարտամենտներ երկարաժամկետ բնակության համար։ Նախկինում նման համարներ վերցնում էին միայն նոր քաղաք տեղափոխված աշխատավորները կամ տեղափոխման սպասող ընտանիքները։ Սակայն , հաշվի առնելով Airbnb.com-ի աճող ժողովրդականությունը՝ հյուրանոցատերերը հանգել են հանգստի նոր հայեցակարգի հասկացության, որին նախապատվություն են տալիս զբոսաշրջիկները։

10313001_20090518142414
Այսօր շատ զբոսաշրջիկներ ցանկանում են  հյուրանոցում իրենց զգալ՝ ինչպես սեփական տանը։ Արդյունքում, հյուրանոցային խոշոր ցանցերը, այդ թվում՝  Starwood-ը, Hyatt-ը և Marriott-ը, կատարելագործում և ընդլայնում են իրենց առաջարկները։ Նրանք ստեղծում են երկարաժամկետ բնակության ապարտամենտներ, որոնք նման են հարմարավետ կահավորված, խոհանոցով, գազօջախով, սպասքով և այլ պարագաներով  բնակարանների։ Նման համարները նաև ունեն նախասրահ, որը նման է հյուրասենյակի,  երեկոյան «սոցիալական ժամեր» և կազմակերպված միջոցառումներ։ Նման համարների քանակը ԱՄՆ-ում 2001 թվականի 200 000-ից  այսօր  հասել է  380000-ի։ Այդ միտումը խլում է հաճախորդներին Airbnb-ից, քանի որ ապարտամենտներով հյուրանոցներն ունեն նաև սպասարկող անձնակազմ, ադմինիստրատոր և այլ ծառայություններ, որոնք հասանելի են միայն հյուրանոցներում։

You might also like