Ամենաթանկարժեք զբոսաշրջային ապրանքանիշը

TUI Travel PLC-ը` Thomso-ի  և  First Choice-ի սեփականատերը, դարձել է ամենաթանկարժեք բրենդը  ճանապարհորդության  և զբոսաշրջության ոլորտում 500 առավել թանկ  համաշխարհային բրենդների շարքում  Brand Finance Global 500-ում 2014 թվականին:

Tui_Travel_PLC

Արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ  TUI Travel-ը դառնում է առաջատար էկոնոմիկայի այս ոլորտում: Brand Finance-ը ամեն տարի կազմում է աշխարհի ամենաթանկ 500  ապրանքանիշերի ցանկը` օգտագործելով  Royalty Relief մեթոդոլոգիան` գնահատելով ընկերությունը նրանով, թե որքան նա կվճարեր տվյալ բրենդի համար, եթե այն իրենը չլիներ: Համաձայն այս մեթոդի` TUI Travel  բրենդը այս տարի արժի 3.96  միլիարդ դոլար:

You might also like