Համաձայն հյուրանոցների շատ աշխատակիցների հաղորդագրությունների, որոնք անանուն հրապարակվել են Whisper հավելվածում, այն ամենն, ինչից դուք հաճախ վախեցել եք՝ հյուրանոցային համարի մաքրության հետ կապված, համապատասխանում է իրականությանը։ Պարզվում է, որ հյուրանոցների աշխատակիցները կարող են նույնիսկ անհրաժեշտ կերպով չմաքրել սենյակը։ Ահա նրանց մի քանի խոստովանություն։– Ես աշխատում եմ հյուրանոցում։ Այո, մենք փոխում ենք բոլոր սավաններն ու սրբիչները։ Բայց ծածկոցները գրեթե երբեք չեն լվացվում։
– Ես աշխատում եմ հյուրանոցում, որտեղ ծածկոցները լվանում են տարին մեկ անգամ։
– Եթե դուք մեղմ եք, ձեզ լավ կսպասարկեն և, նունյիսկ, կառաջարկեն ավելի լավ պայմաններ։ Բայց, եթե դուք կոպիտ եք, ի պատասխան կստանաք համապատասխան վերաբերմունք։ Ես հյուրանոցի ադմինիստրատոր եմ։
– Ես հյուրանոցի սպասուհի եմ և, երբեմն, ես չեմ փոխում անկողնային սպիտակեղենը, այլ պարզապես ուղղում այն, դրա վրայից հավաքում մազերը կպչուն ժապավենի օգնությամբ։ Դա կրկնակի կրճատում է մաքրման վրա ծախսվող ժամանակը։
– Ես զբաղվում եմ համարների սպասարկմամբ։ Մենք երբեք չենք գնում սնունդ, քանի որ համտեսում ենք պատրաստի ուտեստը մինչև սենյակ տանելը։
– Ես աշխատում եմ հյուրանոցում, և, երբ մարդիկ ինձ կոպտում են, ես տեղավորում եմ նրանց վատ համարներում։