Ապահովագրական ընկերություններից մեկը կազմել է խնդիրների ցանկը, որոնց բախվում են զբոսաշրջիկները լեռնադահուկային հանգստի ժամանակ: Այսպիսով, դահուկորդների 4.1%-ը դժգոհել են նախօրոք վճարված ծառայութունների՝ դասերի, սկի-փասսի, էքսկուրսիաների, բնակության վայրի կորստի պատճառով, ինչպես նաև՝ ձյան ավելցուկի կամ պակասի պատճառով սահուղիների փակման համար:
Ապահովագրական դեպքերի 7.2%-ը, պարզվում է, կապված է փոխադրամիջոցի հետ. հիմնականում չվերթների ուշացման և անբարենպաստ եղանակային պայմանների պատճառով չեղյալ համարվելու պատճառով: Տարածված են նաև թռիչքների օվերբուքինգների հետ կապված խնդիրները. հայտնում է Noticia.ru-ն: Բացի այդ, ուղեբեռի հետ կապված խնդիրների հանդիպել են զբոսաշրջիկների 5.3%-ը: Լեռնադահուկային հանգստավայրերում վնասվածքների մեծամասնությունը ստանում են սահուղիներւոմ (56%), ոչ սահուղիներում դեպքերը կազմում են 13.6%:
Այս մասին նշվում է Intermundial ապահովագրական ընկերության հետազոտության արդյունքներում: Տվյալները ստացվել են Ski Plus ապահովագրության վճարների վերլուծության հիման վրա, որը անցած սեզոնին պատվիրել է 60 500 հաճախորդ: Այդ թվից 20%-ը նախապատվությունը տվել է իսպանական կուրորտներին, 64%-ը մեկնել է Եվրոպայի այլ երկրներ (նրանց 29%-ը Ֆրանսիա, 29%-ը՝ Անդորրա, իսկ մնացածը Ավստրիա, Իտալիա և Շվեյցարիա): 12.3%-ը մեկնել է Ամերիկա (նրանց գրեթե կեսը ԱՄՆ), 3% ՝ Ասիա, 0.4% Աֆրիկա, 0.3% ՝ Օվկիանիայի երկրներ: