Գերմանիայի Տուրիզմի ազգային խորհուրդը մտադիր է թողարկել երկու գովազդային ակցիա զբոսաշրջիկների հոսքը մեծացնելու նպատակով։ Այդ մասին հայտարարել է խորհրդի ղեկավար Պետրա Հեդորֆերը Germany Travel Mart ցուցահանդեսի ժամանակ Նյուրնբերգում։
Եվրոպայի ամենահայտնի զբոսաշրջային վայրերի ցանկում Գերմանիան զբաղեցնում է երկրորդ հորիզոնականը։ Անցյալ տարի այստեղ այցելել է 53,6 միլիոն հյուր, ովքեր երկրի հյուրանոցներում անցկացրել են 80,8 միլիոն գիշեր։ Ի դեպ, զբոսաշրջիկների թվով Եվրոպայում առաջատար է Իսպանիան՝ 61,9 միլիոն հյուրով։
Զբոսաշրջիկների հոսքն ավելացնելու համար Գերմանիայի Տուրիզմի ագային խորհուրդը կթողարկի երկու գովազդային ակցիա։ Այս տարի կարգախոսը կլինի «Գերմանիա․ Պարզապես ոգևշնչում»։ Պետրա Հեդորֆերի խոսքերով՝ ակցիայի նպատակը կլինի տնտեսական ճգնաժամի և ահաբեկչական սպառնալիքների ֆոնին ցուցադրել Գերմանիայի անկրկնելի գրավչությունը, ստեղծել այստեղ այցելելու համար նոր պատճառներ։
2018 թվականին կթողարկվի «Գրմանիայի խոհարարությունը» ակցիան, որը կխթանի գաստրոնոմիական տուրիզմը։ Ըստ վիճակագրության՝ զբոսաշրջիկների 4%-ը ընտրում է այս երկիրը համեղ ուտելու համար։
Նշենք, որ Գերմանիան հայտնի է աշխարհին իր մսային նրբախորտիկներով և գարեջրով։ Երկրում արտադրվում է ավելի քան 1 500 տեսակի երշիկ և նրբերշիկ։ Բացի այդ, Գերմանիայի այցեքարտ են համարվում շոգեխաշած կաղամբը և մսով ու կարտոֆիլով շտրուդելը։