Դանիական զբոսաշրջության ապագան երիտասարդ զույգերի «ձեռքում է»

Future Danish tourism "in the hands" of young couplesԴանիական տուրիստական ​​ընկերությունը սկսել է գովազդային արշավ՝ ի աջակցություն  երկրում ծնելիության մակարդակի բարձրացման: Դրա էությունը կայանում է նրանում, որ ընկերությունը նպաստում է երիտասարդ զույգերի հանգստին աշխարհի տարբեր ռոմանտիկ քաղաքներում, օրինակ՝ Փարիզում: 2012 թվականին դանիայում ծնելիության մակարդակը նվազել է  17%-ով՝ համեմատած հազարամյակի սկզբի հետ: Այդ ուցանիշը կազմում է ընդամենը 10.4  1000 մարդու համար: Դա Սկանդինավիայում ամենացածր ցուցանիշն է: Ընկերությունը կարծում է, որ ծնելիության նման ցածր մակարդակով նրանք կարող են շուտով մնալ առանց հաճախորդների: Այդ պատճառով նրանք նկարահանել են հոլովակ երիտասարդ զույգի մասին, ովքեր մեկնել են հանգստի Փարիզ: Հոլովակը շատ հակապատկերային է. Դանիայի բնապատկերների մռայլ գույները հակադրվում են Փարիզի գույնզգույն պատկերների հետ: Տեսահոլովակը դիտվել է օրական 350 000 անգամ:

You might also like