Մեքենայով Իտալիա ուղևորվելիս հարկավոր է ոչ միայն գնել ճանապարհային ուղեցույց և քարտեզ, այլև ուսումնասիրել տեղի վարորդական հատկանիշները: CNN-ը Իտալիա այցելող վարորդների համար պատրաստել է խորհուրդների ցանկ: Բացի վարորդական կանոներից, մեքենայի փաստաթղթերից, ապահովագրությունից և ամրագոտուց, որոնք օրենքով պարտադիր է, հարկավոր է նաև ունենալ կայանատեղերի համար հաշվիչներ:
Բացի դրանից, երեխաների հետ ճամփորդելիս ավելի լավ է ձեռքում ունենալ պոլիէթիլենային տոպրակներ, քանի որ գյուղական ոլորուն ճանապարհներին նրանք կարող են սրտխառնոց ունենալ: Իտալացի վարորդները սրընթաց են, ագրեսիվ և հմուտ: Կտրուկ և ուշացած արգելակումը միանգամայն նորմալ է իտալացիների համար: Եվ տեսնել 130 կմ/ժ արագությամբ իրար հետևից ընթացող մեքենաներ, ընդհանրապես հազվագյուտ երևույթ չէ: Հարկավոր չէ մտածել, թե իտալացի վարորդները հանուն ձեզ կկամացացնեն արագությունը: Այնպես որ հարկավոր է որսալ ճիշտ պահը:
Հենց մեքենաների հոսքի ընթացքում նշմարվում է ազատ տարածք, ապա հարկավոր է շտապ զբաղեցնել: Իտալացիները սովոր են անսպասելի իրավիճակների և նրանք հիանալի ռեակցիա ունեն: Տեղական կանոնները հիմնված են անօրինությունների վրա: Ջրամեկուսացման լույսերով թարթելը կարող է նշանակել «ճանապարհից մի կողմ քաշվիր» կամ «մի երկարացրու, ես չեմ պատրաստվում քեզ զիջել»: Բայց եթե ձեզ զգուշացնում է հանդիպակաց գծով երթևեկող մեքենան, ապա ինչպես և Ռուսաստանում, այնպես էլ այստեղ դա նշանակում է, որ մոտակայքում ճանապարհային ոստիկաններ կան: Ավտոմեքենայի ազդանշանը կարող է նշանակել հնարավոր ամեն ինչ. «Զգուշացեք», «Ցտեսություն», «Մինչև», «Եկեք տոնենք, որ վերջապես միացել է կանաչ լույսը» և այլն: Քաղաքով երթևեկելիս հարկավոր է ուշադիր հետևել երթևեկության սահմանափակումներին:
Որոշ խիտ բնակեցված հատվածներում օտար երթևեկողների մուտքը կենտրոն արգելված է: Այնպես որ, եթե վարորդը գնացել է ZTL (սահմանափակված երթևեկության տարածք), ապա նա կտուգանվի: Քաղաքում հաճախ գործ ես ունենում միակողմանի երթևեկության հետ, իսկ նեղ փողոցները հարմար են ձիավարելու ժամանակ, քան ժամանակակից ավտոմեքենաների: Որպեսզի խուսափես լուրջ խնդիրներից, շատ բնակեցված վայրերում ավելի լավ է վաղ առավոտյան ճանապարհ ընկնել: Այդ ժամանակ և երթևեկությունն է ավելի թեթև, և ազատ կայանատեղիներ շատ կգտնվի: Իտալիայում կայանատեղին թերևս մեծ գլխացավանք է բոլոր վարորդների համար: Ազատ տեղերը սովորաբար հազվադեպ են: Երկրում կան մեծ կայանատեղիներ, բայց նրանք շատ արագ են լցվում` ստիպելով շատ վարորդների իրենց մեքենաները կանգնեցնել փողոցներում:
Եթե վարորդը մեքենան կանգնեցրել է կապույտ գծի մոտ, ապա նա պետք է գնի տոմս ավտոկայանման ապարատից (այն ընդունում է միայն մետաղադրամ) կամ ծխախոտի կրպակից, և այն տեղադրել դիմապակուն: Հարկ է նշել, որ փողոցային կայանատեղերի մեծ մասը ժամը 20:00-ից մինչև 8:00-ն անվճար են: Բենզալցակայաններում ընդմիջումը լինում է 13:00-ից մինչև 15:30-ը, և ոչ աշխատանքային է լինում կիրակի օրերին, այդպիսի դեպքերում կարող են օգտվել ավտոմատ վերալիցքավորման վայրերից (fai da te): Եվ իհարկե միշտ հարկավոր է հիշել բենզինի (benzina) և դիզելի (gasolio) տարբերությունը: Իտալիայում շատ հեշտ է վարձակալել ավտոմեքենան: Վարձակալական ընկերությունները, որոնք աշխատում են օրենքով, լայն տարածում ունեն ողջ երկրով մեկ:
Սակայն չպետք է մոռանալ, որ մեքենան այս երկրում կարող է մեծ խնդիրներ առաջ բերել, այդ իսկ պատճառով մեքենան արժե վարձակալել միայն քաղաքից քաղաք ճանապարհորդելիս: Ինչպես նաև հարկավոր է ճիշտ ընտրել ավտոմեքենան: Երկրորդական մայրուղիների ասֆալտապատումը ոչ միշտ է բարձր որակի, իսկ շատ տնտեսություններ և լողափեր գտնվում են հեռվում և ոչ այնքան լավ մայրուղիների վերջում: Բացի դրանից, առանձին վայրերում ճանապարհային նշանները կարող են շփոթեցնել, քան թե օգնել, դրա համար ավելի լավ է ունենալ սեփական նավիգատոր: